У галузі хлібобулочного виробництва, впевнена Юлія П’ятницька, люди мають бути висококваліфікованими, зокрема пекарі, які працюють безпосередньо з тістом. Зараз, через війну і загалом, складніше вести бізнес, плинність кадрів збільшується. Тому минулого року в Bakehouse прийняли рішення, що будуть запускати освітній проєкт — школу, яка має кілька спрямувань, одне з яких — робота з кадровим резервом компанії.
«Перші результати вже є, і я тішуся, що до нас самі приходять люди, іноді підлітки, яким дуже подобається галузь, продукт, і які хочуть навчитися, а потім продовжити працювати. Це дуже добре, оскільки така зміна в суспільстві вказує на те, що професія пекаря стає престижною», — зауважує Юлія П’ятницька.
Звичайно, є багато інших питань, з якими стикається виробник, наприклад — сировина. Але це, на думку директорки пекарні, простіше вирішити, ніж проблеми з нестачею кадрів.
Для «Бо Хліб» люди — це найголовніше питання, оскільки це і співробітники, і споживачі. У разі масштабування бізнесу потрібно знайти і не втратити свого клієнта, і поки компанії вдається досягти такого результату.
Інші виклики, з якими стикаються нинішнього року, як франчайзинговий бізнес, — це інвестиції.