Сьогодні споживач більше орієнтується на м’ясні заморожені продукти, зокрема випічку з м’ясною начинкою. Натомість солодкі складники в тісті втрачають популярність.
Про це розповів власник Bakery Food Investment Олег Міщенко під час дискусії на New Food Summit 2025.
«Як правило, виробник створює продукт, а споживач «голосує» за нього власним вибором. Наприклад, раніше достатньо було однієї сосиски в тісті, а зараз ринок потребує 5 видів таких сосисок у тісті. Таким чином, ми постійно пропонуємо продукцію на різний смак, аби кожен зміг вибрати те, що йому до вподоби. За місяць випускаємо 2-3 новинки на ринок», — зазначив Олег Міщенко.
За його словами, ринок заморожування — це ринок виробника, а споживач визначає, чи залишаєшся ти на полиці, чи ні. Таким чином визначається розвиток тих категорій продукції, яка затребувана.
Вікторія Полевик, AgroPortal.ua