Про це йдеться у повідомленні «Інфо-Шувар».
«Погодний фактор мав великий негативний вплив на врожай поточного сезону. Недобір ягоди відчувався досить гостро у всіх регіонах України, а українці купували цю продукції за рекордно високою ціною. Винятком можна назвати хіба що лохину, вона стала єдиною ягодою, яка коштувала дешевше, ніж рік тому.
Всі інші ягоди подорожчали в середньому в 1,5-2 рази. Рекордсменом за зростанням ціни стала малина. В 2019 році фермери продавали її в 2,5 рази дорожче», — йдеться у повідомленні.
Також уточнюється, що рік через майданчик «Шувару» було продано понад 8 тис. т свіжої ягоди вітчизняного виробництва. Не дивлячись на досить непростий рік, обсяги реалізації ягід на «Шуварі» за рік зросли на 15% і відбулось це виключно за рахунок збільшення об»ємів вітчизняної ягоди.