Історія бізнесу родини Силко почалася з 2016 року, коли у них з'явилася ідея відкрити свою справу.
«Коли ми зважилися на щось своє, я почав шукати цікаву нішу, — розповідає власник компанії Brinjal Артем Силко. — Це відбувалося приблизно так: я промоніторив Інтернет, вибрав 10 товарів, які зміг би зробити в домашніх умовах, і зробив їх на балконі своєї квартири. Прийшов час протестувати мої продукти на ринку. Якраз в цей час друзі відкрили магазин з продажу подарунків, і це була перша точка реалізації».
В результаті з 10 видів продукції у Brinjal залишилося дві: зростаючі олівці й куби. Саме цю продукцію Артем і почав просувати в мережеві магазини.
На даний момент асортимент компанії складається з:
- зростаючих олівців і горщиків з ґрунтом для їх посадки. Зростаючий олівець відрізняється від звичайного тим, що звичайний олівець після використання викидають в урну, а цей можна посадити в землю і виростити рослину. Замість гумки на кінці такого олівця знаходиться капсула з насінням. Після посадки в землю, шляхом попадання вологи на капсулу, вона розчиняється, і проростає рослина;
- наборів для вирощування Live Cube. Це набір, в який входить: дерев'яний куб (він же горщик для рослини), земля+дренаж, насіння;
- зростаючих підставок під канцелярію Live Stand — підставка, розділена на дві частини, в одній — місце для канцелярського приладдя, у другій — можна виростити газон із зеленою травою.
З цього асортименту можна зібрати різні набори. Вся продукція, крім горщиків для посадки зростаючих олівців, виготовлена з дерева.
Згодом бізнес Силко пішов угору.
«В кінці 2017 року моя дружина Аня почала вести сторінку в Інстаграмі, а я паралельно розвивав напрямок корпоративних замовлень. Почали надходити замовлення по роздрібу з Інстаграма, їх ставало все більше, і в один прекрасний день ми з дружиною вирішили звільнитися зі своїх робіт. Потім зняли офіс — склад поруч з будинком (м. Бровари), — продовжує свою розповідь Артем. — Зараз реалізуємо свої товари в 3-х напрямках: роздрібні продажі через Інстаграм і Фейсбук, продаж через торговельні мережі та рекламні агентства, продаж корпоративним клієнтам».
Останній пункт — найцікавіший, адже продукція компанії є відмінним корпоративним подарунком. Зростаючі олівці купують як промо-продукцію. Логотип компанії можна нанести на будь-який товар.
Ціновий сегмент Brinjal цілком демократичний: олівець поштучно — 35 грн; набори — від 125 до 295 грн; Live Cube — 200 грн; Live Stand — 290 грн.
Зараз компанія працює над розширенням асортименту. Обіцяють, що буде ще багато цікавих продуктів у цій тематиці, і вже в цьогоріч планують розширити асортимент декількома унікальними продуктами.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua