П'ятірка фуд-трендів 2024 року

27 квітня 2024, 16:00 1275

В Україні боротьба за клієнта лише посилиться, зважаючи на зменшення кількості платоспроможного населення через воєнні дії в країні. Тому ритейлери все частіше змінюють свої формати, надаючи перевагу яскравим та оригінальним смакам і дизайнам.

Про це під час своєї презентації на міжнародному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024 розповіла директорка з розвитку холдингу харчових компаній Alma-Veko та Food Ingredients Богдана Леонова.

Серед глобальних фуд-трендів експертка виділяє:

  • Нестандартні екзотичні смакові ноти. Зараз дуже популярні напої з різними травами чи спеціями, тобто щось нестандартне для нашого сприйняття, наприклад, гібіскус. Ми всі про нього знаємо, але уявлення не маємо, який він на смак.
  • Додавання солоного до солодкого, або навпаки. Примітивний приклад, це кисло-солодкий соус, який усім так полюбився.
  • Вінтаж та ностальгія. Старі смаки подавати по-новому і таким чином знову залучити споживачів. Шоколад, карамель та ваніль — смаки, що ніколи не вийдуть з моди, їх просто по-іншому потрібно позиціонувати.
  • Швидкоплинні тренди такі як: Барбі, Юнікорни, Вендздей тощо. Тут варто слідкувати за ТікТок і дивитися, які відео «залітають». Такі відео мають вплив на велику аудиторію, а саме на покоління Z. Звісно, що рожеве морозиво чи торти з єдинорогами не будуть користуватися попитом довго, але важливо «зловити цю хвилю успіху».
  • Паковання, яке говорить. У тренді говорити зі споживачем через паковання і цим спонукати його до покупки. Відображати на пакованні свою соціальну місію та екосвідомість бренду. Використовувати нестандартні кольори та футуристичні зображення.

Іванна Панасюк, AgroPortal.ua