Ритейл долучився до кампанії з підтримки українських виробників

19 квітня 2024, 16:07 868

Найбільші мережі супермаркетів країни («Сільпо», «АТБ», Novus, Varus, «Ашан») приєдналися до кампанії підтримки українських виробників «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні».

Про це повідомляє Міністерство економіки України

«Нас уже підтримали представники найбільших роздрібних мереж, торгових центрів, маркетплейс Prom.ua, а також десятки виробників, у яких відсоток повернення до бюджету сягає 70-80% — наприклад, бренди «Яготинське», «Молокія», «Верес», «М’ясовита», «Ятрань», «Рудь», «Рута», «Біосфера» та інші. Також ми вдячні за стратегічну підтримку міжнародній компанії Mastercard», — зазначила заступник міністра економіки Надія Бігун.

Мета кампанії — спонукати українців підтримувати вітчизняних виробників і таким чином впливати на зростання ВВП. Так, за дослідженням ДП «Укрпромзовнішекспертиза», в середньому 40% від вартості українських споживчих товарів повертається українцям. А заміщення імпортованих харчових продуктів вітчизняною продукцією потенційно може мати значний економічний ефект і збільшити фонд зарплати працівників на 40 млрд грн/рік, а податки й платежі до Пенсійного фонду — близько 25 млрд грн/рік.

«Нам вкрай важливо, аби кампанія «Усі в плюсі, коли зроблено в Україні» спонукала українців підтримувати своїм вибором вітчизняні товари. Це простий крок із великим впливом. Зі свого боку уряд бере на себе зобов’язання підтримувати розвиток виробництва, стимулювати несировинний експорт та залучати інвестиції у реальний сектор», — говорить перший віцепремʼєр-міністр – міністр економіки України Юлія Свириденко. 

Тож Мінекономіки пропонує виробникам маркувати свою продукцію, яку буде легко виокремити завдяки спеціальному логотипу «Зроблено в Україні» (відповідну торговельну марку зареєстрували 8 березня). Логотип є у вільному доступі для маркування продукції, створення рекламних матеріалів тощо. Головні умови до компаній для його використання: мати фактичні потужності виробництва на території України, не вести діяльність на території держави-агресора й білорусі та не перебувати під санкціями.

Завантажити логотип, наліпки для маркування, брендбук із їх використання вже можна за посиланням. Там також можна згенерувати власні унікальні банери у фірмовому стилі кампанії з логотипом «Зроблено в Україні».