Тернопільська пивоварня «Опілля» випустила нову лінійку експортного пива, з якою планує вийти на ринок Європи. Поки що ТМ представлена у Польщі та Чехії. Вся лінійка — це живе пиво, а воно не має довгого терміну придатності, тож це є свого роду перепоною для експорту. З боку європейського споживача великий запит на продукцію з нульовим вмістом алкоголю, відзначають в компанії.
Працюють, незважаючи на війну
Птахокомплекс «Дніпровський» працює з 1979 року, тоді вироблялось 3 тисячі тушок на добу, зараз — близько 200 тисяч.
Це повністю закритий цикл виробництва, вирощене зерно переробляють на корм птиці.
За кордон продукція постачається під ТМ Ulas та експортується до більш ніж 50 країн Європи, Перської затоки, Африки та інших. Птахокомплекс отримав міжнародні сертифікати, включаючи Халяль.
«В Україні під ТМ «Знатна Курка» співпрацюємо майже з усіма мережами, в Європі — переважно з переробними підприємствами та трейдерами.
«Західні компанії раді бачити саме українську продукцію, оскільки вона має високу якість. Ми робимо все, що можемо, щоб працювати і підтримувати економіку нашої країни», — прокоментували на стенді компанії.
На виставці компанія отримала надихаючі відгуки. «Нас шукали, щоб контактувати напряму. Коли кажуть, що це була найкраща курка, яку ми куштували з усього світу, розумієш, для чого ти працюєш, долаючи щоденні труднощі», — додає маркетинговий експерт ТМ Ulas Аліна Цілинко.
Світлана Цибульська, AgroPortal.ua