Всі головні новини агроринку на
📲 Телеграм-каналі
Одним із фуд-трендів цього року є безвідходне виробництво (повторне використання різноманітних відходів для створення нових страв). Щодня шеф-кухарі вигадують нове застосування картопляній шкірці, рибним головам чи фруктовим обрізкам.
Всі ці продукти допомагають скоротити кількість харчових відходів, що наразі становить більше мільярда тонн щорічно.
Якщо порівняти вигляд і рекламу товарів зараз та 3 роки тому, можна помітити, наскільки збільшився попит на шеф-кухарів, зображених на упаковках товарів. Популярність шеф-кухарів та довіра до них нині б’ють усі рекорди. Ще два роки тому вони і не мріяли продаватись у супермаркетах, але з наслідками пандемії та пошуками нових джерел доходів раптом заповнюють полиці своїми новими продуктами.
До прикладу, Ектор Хіменес-Браво з'явився на упакуванні тортів, тістечок, лавашу, спецій, а Володимир Ярославський тісно співпрацює з компанією «Метро Кеш енд Кері».
Чайний гриб, герицій, чаґа та рейші — останніми роками популярність на них значно зросла. Прилавки магазинів зі швидкістю світла наповнюються різноманітними напоями, такими як комбуча, лате в банках, кава, тоніки, безалкогольні крафтові коктейлі.
Вони акцентуються на користі для здоров’я: від прокачки розумових здібностей до покращення імунітету.
AgroPortal.ua за матеріалами SmachnoNews