Компанія Maglio Companies випустила на ринок багаторазові пакети для кавуна, що повторно закриваються та природним чином зберігають кавун свіжим і солодким протягом тривалого періоду часу.
Про це повідомляє Freshplaza.
«Розробка запатентованого пакета зайняла кілька років, і відбулися значні польові випробування, щоб удосконалити його. Ми хотіли, щоб технологія була правильною», — зазначив президент і головний виконавчий директор компанії Maglio Companies Сем Магліо.
За його словами, пакет є прикладом інновації, яка може допомогти підняти споживання і стимулювати попит на цю категорію.
«З дослідження ми знаємо, що продаж нарізаного кавуна разом із цілим кавуном підвищує продажі всієї категорії. Пакет із кавунами — це спосіб допомогти активувати це і збільшити продажі», — зазначає Сем Магліо.
Готовий кавуновий пакет надає споживачам нарізаний кавун у привабливому, безпечному та зручному пакованні. Пакет має функцію повторного закривання і доступний як у прозорому, так і в графічному варіанті.