Компанія «Стодола» цього сезону частково перейшла на вирощування органічних овочів на гряді під плівкою, адже займатися прополками вручну дуже дорого.

Про це розповів власник компанії Ян Островський.

«Цього року як органічні сертифіковано 5 га. Вирощуємо овочі у відкритому ґрунті: гарбузові — огірок, патисон, цукіні звичайні та кулевидні, диня, гарбуз; пасльонові — томати червоні, жовті та чорні, солодкий перець, баклажан, перці черрі та бебі різних кольорів, чилі та хабанеро; капусту — білокачанну, броколі, цвітну; квасолю та зелень. Цього року придбали грядоутворювач-плівкоукладальник, частину овочів посадили під мульчуючу плівку», — розповідає Ян Островський.

За його словами, розширюватися та впроваджувати нові технології українським органічним виробникам допомагають міжнародні організації та проєкти — надають підтримку в сертифікації, виході на експорт, грантові програми надають можливість отримати кошти на обладнання.

Ян Островський також розповідає, що у виробників органічних продуктів немає проблем зі збутом.

«Органікам легше зайти в ритейл, головне — дати якісний, стабільний і смачний продукт. Мережі йдуть на контакт, якщо є «зелений листок». Єдиний мінус, що в Україні невеликий за обсягом ринок органічної продукції», — зазначає Ян Островський.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua

Мультимедіа