Про це розповів власник компанії Ян Островський.
«Цього року як органічні сертифіковано 5 га. Вирощуємо овочі у відкритому ґрунті: гарбузові — огірок, патисон, цукіні звичайні та кулевидні, диня, гарбуз; пасльонові — томати червоні, жовті та чорні, солодкий перець, баклажан, перці черрі та бебі різних кольорів, чилі та хабанеро; капусту — білокачанну, броколі, цвітну; квасолю та зелень. Цього року придбали грядоутворювач-плівкоукладальник, частину овочів посадили під мульчуючу плівку», — розповідає Ян Островський.
За його словами, розширюватися та впроваджувати нові технології українським органічним виробникам допомагають міжнародні організації та проєкти — надають підтримку в сертифікації, виході на експорт, грантові програми надають можливість отримати кошти на обладнання.
Ян Островський також розповідає, що у виробників органічних продуктів немає проблем зі збутом.
«Органікам легше зайти в ритейл, головне — дати якісний, стабільний і смачний продукт. Мережі йдуть на контакт, якщо є «зелений листок». Єдиний мінус, що в Україні невеликий за обсягом ринок органічної продукції», — зазначає Ян Островський.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua