Про це повідомляє прес-служба швейцарсько-української програми.
«Кожний виробник — особливий. Зі своїм автентичним продуктом та особистою історією. І хоча ми всі різні, нас об’єднує бажання створювати унікальну екологічно чисту та якісну продукцію з Карпатського краю», — розповідає голова правління ГС «Карпатський смак» Павло Тізеш.
За його словами, основною метою торгової марки є посилення конкурентоспроможності малих та середніх виробників у Карпатському регіоні з метою стимулювання його соціально-економічного розвитку. Торгова марка не лише допомагає виробникам вийти на вищий рівень, але й створює та покращує позитивний імідж Українських Карпат.
ТМ «Смак Українських Карпат» об'єднує 26 малих та середніх карпатських виробників та пропонує понад 300 маркованих продуктів: свіжі та витримані сири, молочні продукти, оригінальні м'ясні вироби, дикорослі рослини (гриби, трави) та продукти з них (свіжі та перероблені), мед і пилок, олія, зернові культури, фруктове варення, сиропи, риба та вино.
«За час свого існування громадська спілка змогла об’єднати представників державного та приватного сектору, які прагнуть, аби більше людей споживали якісні, корисні та смачні продукти. Ми надаємо виробникам продуктів харчування, членам спілки «Карпатський смак» право на користування ліцензією ТМ «Смак Українських Карпат», що, у свою чергу, підтверджує високі стандарти якості та безпеки виробництва та наближає їх до визнання на українському та міжнародному ринках», — пояснює директор ГС «Карпатський смак» Галина Батюсь.
За її словами, лише після успішного проходження інспекції, під час якої оцінюється походження та якість, товар може бути маркований логотипом якості «Смак Українських Карпат». Виробники маркованої продукції, усі члени громадської спілки отримають переваги від спільної маркетингової стратегії, пов'язаної із просуванням та використанням регіональної етикетки торговельної марки. Крім того, збільшать кількість та якість спільних торгових і роздрібних контактів, що дозволить їм підвищити продажі та дохід.
Результатом спільних зусиль стане можливість аграрного сектору Карпатського регіону скористатися зростаючим попитом на автентичну та смачну продукцію з Українських Карпат як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках.
Підтримка Швейцарії полягає у зміцненні громадської спілки з послідовним підходом до розбудови її спроможності. Це забезпечить стійкий інституційний розвиток, посилить конкурентоздатність членів та їхню прихильність щодо реалізації концепції.
Для довідки: ГС «Карпатський смак» — професійне, неприбуткове об’єднання малих та середніх карпатських виробників із чотирьох областей України (Львівської, Івано-Франківської, Чернівецької та Закарпатської), які об’єднались, щоб популяризувати оригінальні, автентичні та смачні продукти під торговою маркою «Смак Українських Карпат».
Діяльність ГС «Карпатський смак» здійснюється за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві з SAFOSO AG (Швейцарія). www.qftp.org