Ситуація на ринку свіжих молокопродуктів поступово вирівнюється. Виробники вже змогли напрацювати нові схеми продажів. Мережі також провели певну оптимізацію торгівлі, щоправда, при цьому в багатьох регіонах суттєво скоротилась кількість працюючих магазинів.
Про це повідомляє Інфагро.
Відзначається, що підходи до організації логістики змінилися, що дозволяє окремим підприємствам навіть збільшити обсяги виробництва.
Виробники молокопродуктів справляються з поточним попитом, адже величезна кількість потенційних споживачів покинула Україну, а поставки на тимчасово окуповані та прифронтові території обмежені.
«Найбільшою проблемою виробників молочних продуктів залишається неповернення більшістю торговельних мереж коштів за поставлені товари. До цього часу вони ще винні заводам-постачальникам за продукти, продані в довоєнний час», — йдеться в повідомленні.
Відзначається, що в найбільш вигідному положенні зараз виробники, які працюють в Західній Україні, де сконцентрована велика кількість переселенців, менше порушені логістичні ланцюги, працюють майже всі мережеві магазини та з’явилась можливість продавати більше товару поза мережами з кращими умовами.
Змінено асортимент на користь традиційних продуктів — молока, кефіру, сметани, сиру. Дорогі йогурти та десерти особливим попитом не користуються.
Довоєнні ціни на фіксованому рівні вже не утримуються. Судячи з даних цінового моніторингу Держпродспоживслужби, мережі та й, скоріш за все, виробники збільшили ціни на основні товарні позиції. За даними цього моніторингу, минулого тижня молоко в Україні продавалося за середньою ціною в 36 грн/кг, сметана — 39,3 грн за 350 г.