Такі дані озвучила керівник департаменту «Маркетинг-Аналітика» оптового ринку «Шувар» Тетяна Гетьман під час Міжнародного форуму «S-FRUIT TRANSFORMATION 2020», передає кореспондент AgroPortal.ua.
«За рік на «Шуварі» продається 7-8 тис. т ягід в залежності від сезону. Наприклад, торік через несприятливі погодні умови ягід було менше, ніж в 2018 році. Також є сезонні особливості продажу ягід: в травні найбільше продається полуниця садова, в червні — полуниця і черешня, в липні попит на ягоду суттєво знижується, хоч асортимент стає значно більшим. Це відбувається за рахунок появи на ринку кісточкових, які є потужним конкурентом для ягоди», — зазначає Тетяна Гетьман.
Серед головних трендів на українському ринку ягід аналітик назвала: швидкий ріст виробництва, експорт 60-70% зібраної лохини, при цьому полуниця і малина мають незначну частку експорту, яка впливає на внутрішню ціну на ягоди.
«На «Шуварі» вже сьогодні присутня в продажі полуниця від виробників з Греції за ціною 180 грн/кг. На початку сезону українським виробникам важче заробляти, адже конкуренція з імпортом стає потужнішою. Наприклад, лохина з Іспанії з’являється в Україні вже в кінці квітня — на початку травня, і минулої весни вона коштувала 180-200 грн/кг. Тому українським виробникам довелося швидко знижувати ціни», — розповіла Тетяна Гетьман.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua