З 2016 р. кількість клієнтів у галузі здорового харчування впала. Після порівняно успішного першого року пандемії у 2020-му продажі знову різко впали навесні 2021 р. Цей спад ще більше посилився в другій половині 2022 р. і триває досі.
Про це пише швейцарське видання SRF.
Пандемія та наступні кризи ще більше посилили тенденцію до зменшення кількості клієнтів у спеціалізованій роздрібній торгівлі. Жодних абсолютно нових явищ не було встановлено, скоріше, існуючі тенденції, такі як робота з дому та цифрові покупки, прискорилися та стали стандартом у нашому суспільстві за дуже короткий час», — коментує Müller Reformhaus Vital Shop AG.
Наступною причиною банкрутства магазин здорового харчування називає ціни. Останніми роками вони стають все більш важливими як критерій покупки.
«Щодня наші співробітники стикалися із заявами про те, що наша пропозиція занадто дорога, — йдеться в матеріалі. — З іншого боку, з економічних причин ми не змогли покращити умови працевлаштування в довгостроковій перспективі».
Це означає кінець історії мережі магазинів здорового харчування Müller у Швейцарії після майже 100 років.
Загалом мережа Müller має 37 відділень у німецькомовній Швейцарії та Тічино.