У 49% опитаних українців звички харчування змінилися від початку повномасштабного вторгнення. Серед молоді віком 18-34 роки цей показник навіть вищий — 54%.
Такі результати дослідження «Меню війни: як повномасштабне вторгнення змінює харчові звички українців?» озвучила соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research Євгенія Близнюк під час New Food Summit.
«Найбільше впливають на харчові звички підвищення цін на продукти, тривалий стрес та наслідки атак ворога. Через зростання цін на продукти харчування під час війни майже дві третини опитаних обирають дешевші продукти, майже половина респондентів частіше готує їжу вдома», — зазначила Євгенія Близнюк.
Блекаути також мають відчутний вплив на харчові звички українців. За даними дослідження Gradus Research, наслідком відключень електрики є те, що багато респондентів зараз надають перевагу продуктам тривалого зберігання (59%) та холодній їжі (50%). Також під час частих повітряних тривог люди схильні більше їсти снеків та пити гарячих напоїв.