Онлайн-видання AgroPortal.ua за підтримки Посольства Королівства Нідерландів в Україні презентувало на ключовій агріфуд-події New Food Summit локальні продукти з «Неймовірної крафтової торбини» — онлайн-платформи, яка об’єднала продукцію фіналістів конкурсу «Неймовірні села України» та учасників проєкту «Інстафермери».
Про це повідомляє інтернет-видання AgroPortal.ua.
У межах крафтової локації виробники ТМ «Найдорожче сало в Україні» провели дегустацію свого продукту.
Віталій та Марина Мостові, власники компанії «Золота сота»
«Інтерес до нашого продукту був високий — багато відвідувачів підходили й розпитували про сало. Сподіваюся, що це наші потенційні покупці. Люди були здивовані нашим пакованням та назвою», — зазначає співвласник компанії «Золота сота», яка випускає сало під ТМ «Найдорожче сало в Україні», Віталій Мостовий.
На події було реалізовано майже 30 кг фасованого сала: щось пішло на дегустацію, решта — на продаж або на подарунок.
«На New Food Summit відвідувачі запитували, чи немає копченого сала. Тому плануємо ним поповнити свій асортимент. Зараз думаємо, як це зробити: додавати копчену сіль до продукту чи, може, взагалі коптити сало», — ділиться планами виробник.
Віталій Мостовий зазначає, що зараз команда працює над тим, щоб «Найдорожче сало в Україні» було представлене по всій країні — ресторани, кафе, бази відпочинку, крафтові магазини, АЗС.
Відвідувачі агріфуд-події мали нагоду також познайомитися ще з 10 продуктами з «Неймовірної крафтової торбини»:
Загалом сьогодні на крафтовій платформі зібрано продукти від 40 українських виробників. Перейшовши за посиланням, можна не лише прочитати історію виробника, а й напряму замовити у нього той чи інший продукт.