Програма USAID АГРО проведе заключний цьогорічний B2B захід з метою об’єднати учасників ринку навколо теми купівлі-продажу зерна, олії та продуктів переробки зернобобових на внутрішньому та світовому ринках.
Маркетинговий захід «AGRISALES B2B: продукти переробки зернових, олійних та бобових: продавці vs покупці» спрямований на сприяння розвитку бізнесу в галузі зернових, олійних та бобових культур, а також виробництва продуктів переробки зернових. Про це повідомляють організатори.
«У межах заходу будуть організовані стенди з продукцією учасників ринку, які презентуватимуть свою продукцію представникам внутрішніх закупівельних мереж та міжнародних контрагентів із країн ЄС, Азії, Африки», — йдеться у повідомленні.
Захід відбудеться у форматі панельних дискусій та виступів у стилі TED провідних лідерів ринку: брокерів, виробників і переробників, аналітиків, представників ритейлу, закордонних маркетингових агенцій та представників компаній-дистриб’юторів.
Фіналом заходу стане розіграш серед учасників-переробників зернових, олійних та бобових культур AgriSales B2B 50% знижки на участь у виставці Gulfood 2024.
До участі запрошують представників компаній, які цікавляться налагодженням бізнес-контактів з міжнародними партнерами, дистриб'юторами та баєрами.