Ритейлу цікаві виробники, які будують довгостроковий бізнес

01 січня 2024, 11:15 1813

Великий ритейл не може щодня змінювати асортимент, тому головним показником є стабільність постачальника з погляду наявності товару та його якості.

Про це розповіла керівник відділу Стратегічного розвитку асортименту ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ Україна» Марина Добичіна під час завершального заходу у 2023 році програми «AgriSales B2B: Продукти переробки зернових, олійних та бобових», який відбувся у Києві.

«Нас цікавить довгостроковий бізнес. Не менш важливо, щоб постачальник був готовий до розвитку і впровадження інновацій. Також необхідною умовою є прозорість бізнесу нашого майбутнього партнера», — зазначила Марина Добичіна.

За її словами, невеликим переробним підприємствам, які наразі не мають коштів для створення власного бренду, варто починати під брендом ритейлу і з часом будувати свою торговельну марку.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua