Великий ритейл не може щодня змінювати асортимент, тому головним показником є стабільність постачальника з погляду наявності товару та його якості.
Про це розповіла керівник відділу Стратегічного розвитку асортименту ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ Україна» Марина Добичіна під час завершального заходу у 2023 році програми «AgriSales B2B: Продукти переробки зернових, олійних та бобових», який відбувся у Києві.
«Нас цікавить довгостроковий бізнес. Не менш важливо, щоб постачальник був готовий до розвитку і впровадження інновацій. Також необхідною умовою є прозорість бізнесу нашого майбутнього партнера», — зазначила Марина Добичіна.
За її словами, невеликим переробним підприємствам, які наразі не мають коштів для створення власного бренду, варто починати під брендом ритейлу і з часом будувати свою торговельну марку.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua