Про це заявив директор «Союзу споживачів України» Максим Несміянов, передає Gazeta.ua
«Щомісяця моніторимо торговельні мережі. Органічна продукція там є, однак часто низької якості. До назв лавок і магазинчиків кріплять слова «еко», «біо», «натуральне». Покупці сприймають це як бренд продукції вищої якості. Однак там не завжди є органічна продукція», — говорить Несміянов.
Торговельні мережі і магазини не дотримуються умов зберігання таких продуктів, продають прострочений товар. У магазинах органічна продукція дорожча від іншої на третину, зазначає він. Такі харчі мають особливу сертифікацію.
«З`явилося багато підробок. Наприклад, пишуть, що продукція «100% натуральна». Таке маркування не означає, що продукт органічний. Це тільки плутає покупців. Водночас такі харчі продають за цінами органічних», — наголошує експерт.
Для справки: в Україні 210 сільськогосподарських підприємств займаються органічним виробництвом.