Про це повідомила керівник департаменту «Маркетинг-Аналітика» оптового ринку «Шувар» Тетяна Гетьман під час Міжнародного форуму «S-FRUIT TRANSFORMATION 2020».
«Експорт — це не завжди максимальна ціна для виробників ягід. Звісно, все залежить від сезону. Але, на мою думку, вузьким місцем є не збільшення обсягу виробництва ягід, а якість. Різниця в ціні між якісною ягодою і якістю нижче середнього становить 40-50%. Продавати не якісну ягоду взагалі невигідно», — відзначила Тетяна Гетьман.
За її словами, справедлива ціна — це не та, яку виробник витратив на вирощування ягоди, а та, яку готовий заплатити споживач за цінність, яку виробник створює для нього.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua