Про це розповів спеціаліст з розвитку плодоовочевого бізнесу UHBDP Євген Таблер під час конференції «Нові рішення для тепличного бізнесу в 2020 році».
«Упакований продукт — це преміум-сегмент. Реалії такі, що магазини та HoReCa вже жодним чином не стикаються та не контактують з оптовим ринком, на якому звик працювати фермер. Бізнес-модель дуже змінилася, і ці зміни відбулися буквально за останні два роки. Зараз все вирішує упаковка: заробляють ті, хто вміє створити додану вартість. Гофротара насамперед забезпечує презентабельний зовнішній вигляд та гігієну упаковки, адже «бананка», швидше за все, заражена, переносить хвороби, адже перебуває у повторному використанні. А от розмір і конструкція гофротари дозволяють варіюватися залежно від ваги та зручності доставки», — розповідає Євген Таблер.
За його словами, серед переваг гофротари — можливість розмістити на упаковці свою рекламу, нанести графічне зображення.
«Брендована тара — це потужний засіб для впізнаваності та просування з мінімальними витратами, це яскрава реклама продукції на всьому логістичному шляху: від завантаження до споживача. Ця практика вже давно відмінно працює за кордоном, отже і нашим вітчизняним виробникам слід над цим замислитися. Тож виробникам плодоовочевої продукції необхідно займатися доданою вартістю та упаковкою в гофротару — це забезпечить вищий прибуток.