Основою української економіки є малий і середній бізнес, і його варто підтримувати і розвивати, а «не стригти чи щипати, як гусей», вважає Василь Микулін.
«До 2022 року ми працювали разом із пивоварами у Європі. Після лютого ми зупинились на кілька місяців. Наше пиво взяли до себе європейські пивовари і в Бельгії, і в Англії, Швеції. Ми везли і продавали, створили купу колаборацій. Але за останній місяць ми мали три перевірки, і від нас вимагають звіт, на який піде більше грошей, ніж було реалізовано продукції в перші місяці війни», — розповідає засновник бренду Varvar.
Конкуренції бренд не боїться, адже компанія завжди була інноваційною, використовує найсучасніше обладнання та технології.
«Крім того, ми робимо глибокий аналіз: фіксуємо маржинальність, помилки, — розповідає Василь Микулін. — 10 років тому я заснував пивоварню в Лондоні, вона досить швидко була завантажена на 94%. Але складно керувати компанією за 3 тис. км. Ми сподівалися, що місцеві хлопці будуть справлятися з нашою візією, з нашими стандартами. На жаль, наш рівень був занадто високий для місцевих пивоварів, менеджерів. За 2,5 роки змушені були її продати».
Світлана Цибульська, AgroPortal.ua