У межах фестивалю сирного мистецтва ProCheese Awards, який відбудеться 2–3 вересня, проводитиметься Школа маркетингу для сироварів — освітній проєкт для українських виробників сиру.
Школа маркетингу пройде за підтримки швейцарсько-української програми Quality FOOD Trade Program.
Учасників чекають 6 лекцій від експертів:
- Як створити унікальний продукт? Спікерка: Оксана Чернова — сирна експертка, засновниця і тренерка ProCheese Академії, співзасновниця ProCheese Awards.
- Офіційна реєстрація бізнесу — прості кроки до великих можливостей. Спікерка: Ірина Дем’янюк — засновниця Школи сироваріння та голова гільдії ремісничих сироварів.
- Канали збуту та сирні простори: архітектура успішних продажів. Спікерки: Наталія Кагадій — керівниця департаменту ProCheese, та Оксана Чернова — сирна експертка, співзасновниця ProCheese Awards.
- Бренд та його просування: від локальної ферми до впізнаваності. Спікер: Тарас Братченко — засновник і СЕО креативної агенції BRO.
- Великий піар для маленьких сироварень: очікування та реальність. Спікерка: Анастасія Гарлінська — PR Lead в Ardis Group.
- Смак, який видно: як фотографіями закохати у свій сир. Спікерка: Дар’я Чернова — SMM & Design в Ardis Group.
Лекції триватимуть два дні з 10:00 до 12:30 у форматі онлайн у Zoom.
Це безоплатна можливість для українських сироварів отримати практичні інструменти для розвитку бренду та виходу на нові ринки.
Реєстрація