Гастрономічна новинка — соус чилі з чорнобривцями

19 квітня 2021, 06:46 4030

На Закарпатті з’явився новий екобренд «Долина теплиць», який популяризує свою місцевість унікальною їжею.

Засновник гастрономічного стартапу Михайло Штефаньо розповідає, що ідея виникла зі спроби розвивати зелений туризм та дати відвідувачам щось унікальне на згадку про Закарпаття.

«Долина теплиць» має два напрямки роботи — виробництво сухофруктів та консервів.

Сушать все — від овочів, до яблук, груш та шипшини.

І для сушіння, і для консервації «Долина теплиць» використовує сировину, вирощену закарпатськими фермерами. У створенні доданої вартості залучені жителі місцевих сіл.

«Консерви часто називаємо загальновизначеними назвами — як то соус, томат. Але є дещо унікальне. Аджика традиційно на нашій території називається дріблянка. Тож аджики у нас немає, ми виготовляємо дріблянку. І цим пропагуємо місцеві традиції», — каже Штафаньо.

Додає, що добре продаються в'ялені помідори та в'ялені сливи.

«Ше у нас є гострі соуси до м'яса — з відбірної червоної гострої паприки, а також з зеленої паприки», — розповідає він.

При переробці великої кількості перцю лишається багато насіння. Для організації безвідходного виробництва його перемелюватимуть та пропонуватимуть у якості концентрованої гострої приправи.

«Є і експериментальний продукт — цілющий та корисний соус чилі із чорнобривцями. Завдяки доданим чорнобривцям він менш гострий, ніж інші наші позиції, але не менш унікальний», — ділиться засновник гастрономічного бренду.

Уточнює, що при виробництві у консерви додають не всю квітку, а лише відібрані з неї тичинки. Це дає особливий аромат соусу.

У «Долині теплиць» очікують, що чилі з чорнобривцями стане трендом сезону 2021.

«Такого досі не було в Україні», — додає Федір Шандор, президент Закарпатської туристичної організації.


AgroPortal.ua за матеріалами Newfood.media