logo

Ексклюзиви

Органічна продукція змінює вектор експорту

Органічна продукція змінює вектор експорту

Ексклюзиви 07 жовтня 2021. 14:45 2498

Основним покупцем української органічної продукції в 2020 році залишились Нідерланди попри значне зменшення обсягів імпорту з $141 млн до $97 млн. Водночас США посіли друге місце серед імпортерів, закупивши органічної продукції на $67 млн.

Про це повідомив директор сертифікаційного органу «Органік Стандарт» Сергій Галашевський під час заходу «Експорт органічної продукції з України 2020: аналіз та тенденції».

«Частка Північної Америки в українському органічному експорті зросла за минулий рік удвічі — з 12 до 24%. США купували в Україні органічні сою — 56,7 тис. т, соняшникову олію — 9,8 тис. т і мед — 500 т. Також збільшила імпорт органічної продукції Канада — з $7,5 до $13,1 млн», — зазначає Сергій Галашевський.

Натомість удвічі зменшилися обсяги органічного експорту до Литви (з $47 млн до $21,5 млн) та Великої Британії (з $37 млн до $17 млн). Практично повністю припинився імпорт українських органічних продуктів до Швейцарії і склав лише $5 млн.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги