Про це AgroPortal.ua повідомив керівник Українського проєкту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) Дмитро Ніколаєв.
«Наш проєкт працює з виробниками фруктів і овочів, але одним із головних його завдань є об’єднання зусиль виробників, підтримка малого та середнього бізнесу, кооперація між виробниками. Три роки тому ми вирішили, що неможливо покращити роботу виробників фруктів і овочів, не залучаючи до цього бджолярів, адже це синергія, яка допомагає двом галузям», — розповідає Дмитро Ніколаєв.
За його словами, на даний момент учасниками Українського проєкту бізнес-розвитку плодоовочівництва є 4469 бджолярів півдня України. Основний фокус у роботі з бджолярами направлений на розвиток бізнес-складової у діяльності виробників меду, зокрема, розширення та розвиток можливостей щодо створення додаткової вартості, доступ до ринків з вищою дохідністю через об'єднання та консолідацію зусиль.
«Ми радимо виробникам концентруватися не лише на виробництві меду, а на можливостях, які існують щодо запилення та виробництва інших продуктів бджільництва. Ми живемо в час, який змінить життя кожного виробника, і ми повинні шукати нові можливості й засоби щодо реалізації продукції та пошуку нових ринків збуту», — говорить Дмитро Ніколаєв.
Також проєктом UHBDP велика увага приділяється поліпшенню методів виробництва та технологій, удосконаленню виробництва, сприянню розвитку взаємовідносин із постачальниками. Задля цього бджолярам пропонується купувати матеріальні ресурси через програму електронних ваучерів, що дає можливість отримати знижку при купівлі необхідних товарів. 710 бджолярів скористались перевагами цієї програми.
Як повідомив Дмитро Ніколаєв, зовсім скоро стартує онлайн-курс бджоляра, слухачами якого зможуть стати всі бажаючі.
«Сьогоднішня ситуація вимагає ще більшої підтримки малого та середнього бізнесу з боку проєкту, і ми шукаємо нові шляхи, чим можемо допомогти бджолярам і виробникам плодоовочевої продукції», — зазначає Дмитро Ніколаєв.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua