За словами фахівця, ринок заморожування — це ринок виробника, а споживач визначає, чи залишаєшся ти на полиці, чи ні. Таким чином визначається розвиток тих категорій продукції, яка затребувана.
Сьогодні споживач більше орієнтується на м’ясні заморожені продукти. Раніше достатньо було однієї сосиски в тісті, наприклад, а зараз ринок потребує 5 видів таких сосисок у тісті. Натомість, солодкі складники в тісті втрачають популярність. Таким чином, виробник постійно пропонує свою продукцію на різний смак.
«Ми за місяць випускаємо 2-3 новинки на ринок. Також створюємо навіть із конкурентами певну колаборацію для розробки спільних продуктів. Наприклад, вони — лідери у виробництві м’ясної продукції, а ми виробляємо листкове тісто, але ми кооперуємося і створюємо один продукт, який запускаємо на ринок разом. Тому об’єднання, які дають споживачеві вибір і вигідні ціни, потрібні», — зазначає Олег Міщенко.
Інновації є драйверами ринку заморожених продуктів, вважає керівниця розвитку категорії «Готова їжа» компанії МХП Анастасія Шмуляєва. За останні 2 роки спільні колаборації компанії з іншими виробниками показують, що за цим майбутнє, адже є можливість запропонувати споживачеві той продукт, який він бажає, який швидко готується, є якісним і доступним.