В Україні зростає тенденція до харчування за межами дому

16 листопада 2025, 11:15 480

Експерти фуд-ринку відмічають, що дедалі більше споживачів бажають якісно і швидко харчуватися за межами дому. Збільшується кількість перекусів, різноманітність страв шалена, тому у споживача є можливість купити ці страви в супермаркеті. І це не лише заморожена продукція, а і вже приготована їжа.

Про це розповіла директорка зі стратегічного розвитку бізнесу компанії «ЮГФУД» (ТМ VALESTO) Анна Мензатюк під час дискусії на New Food Summit 2025.

Експертка зауважила, що досить шокуючим є ринок HoReCa (кулінарія в ритейлі), який почав стрімко зростати. Це зумовлено насамперед прагненням бізнесу до стабільності, а також — незначними затратами на собівартість продукції. Тому заморожені продукти стали готовим рішенням для рестораторів і бізнесу, щоб задовольнити власні потреби. Ще одним фактором є зменшення кількості фахівців.

«Хороших фахівців сьогодні знайти складно, тому ми, опитавши провідних рестораторів України, дізналися, що практично всі звертаються з одним проханням: дайте готову базу продуктів. І це не стосується лише нашої категорії. Зі своїм продуктом ми зайшли в кулінарію — там інша ніша, інша, більш якісна продукція, що для нас стало базою», — зазначила Анна Мензатюк.


Вікторія Полевик, AgroPortal.ua