Споживання макаронів стане трендом вже в наступному році. Все більше людей починають надавати перевагу безглютеновим продуктам.
Про це свідчать дослідження торгової асоціації спеціального споживання (SFA), повідомляє convenience.org.
Другим трендом є рослинне харчування. Його обирають ті, хто дотримується спеціальної дієти або повністю відмовився від споживання м’ясних продуктів. Серед гарячих страв популярними є котлети на рослинній основі та нагетси з чилійських водоростей.
Оскільки пандемія не дозволяє вільно подорожувати країнами, люди знайшли альтернативу — подорожувати через їжу. Це є третім трендом.
«Тим, хто любить Іспанію до смаку картопляні чіпси зі смаком фуа-гра, а арахіс зі смаком куркуми та чилі обирають люди, котрі хотіли б потрапити в Бангкок», — каже директор чиказької компанії Corvus Blue LLC Канта Шелке.
Гострий перець — це четверта тенденція. Споживачі лише вчаться використовувати перець у своїх рецептах.
П’ятий тренд – споживання їжі з користю. Люди все більше турбуються про своє здоров’я. Напої з колагеном дають білок, куркума має протизапальну дію, а екстракт квіток гороху містить багато антоціанів, які впливають на старіння шкіри.