Інфляція послабила звички споживачів. Як це впливає на піцу

10 вересня 2022, 13:30 2571

Останнім часом спостерігаються зміни у споживчому виборі через інфляцію, що призвело до зниження продажів замороженої піци за 52 тижні на 3,6%, тоді як продажі в доларах зросли на 5,7% — до $6,4 млрд — за той же період. Падіння продажів також спричинене недавніми проблемами з постачанням.

Про це повідомляє Foodbusinessnews.

«Ми спостерігаємо різкі зміни у споживчому виборі через інфляцію, і деякі споживачі не можуть купувати таку ж кількість продуктів харчування та напоїв, як раніше. Споживачі витрачають трохи більше, але купують менше», — пояснила виконавчий віцепрезидент та керівник практики IRI Саллі Лайонс Уайатт.

Американці споживають 3 млрд піц на рік, у середньому 46 шматочків на людину. За даними Technomic, 83% споживачів їдять піцу не рідше одного разу на місяць, а 40% насолоджуються нею щотижня.

За даними IRI, в той час як продаж замороженої піци сповільнився, продаж піци в магазинах набрав обертів, збільшившись як у доларах, так і в штучних упаковках приблизно на 11%.

Щоб оживити ринок, виробники піци намагаються впроваджувати безліч нових сортів, щоб отримати свої гроші.

Класичні начинки, такі як пепероні та ковбаса, як і раніше, домінують, але споживачі все більше цікавляться новими варіантами.

«Інноваційний смак додає таке необхідне хвилювання у категорію піци, — зазначила Лайонс Уайатт. — Проте важливо розуміти, яку роль відіграють ці нововведення. Вони збуджують інтерес, освіжають полицю та приводять до магазину нових покупців. Хоча нові смаки привабливі, вони ніколи не побачать масового продажу, як класична піца з пепероні або сосисками».

Лідер категорії замороженої піци DiGiorno (торгова марка Nestle USA) оновила свою пропозицію цього року, представивши три види піци для сніданку: Eggs Benedict Inspired, Sausage and Gravy та Cinnamon Roll. Піца готується з круасану і призначена для того, щоб її можна було їсти будь-якої пори дня.

За даними Datessential, в 2022 р. піца для сніданку складає 2,9% меню, але очікується, що в наступні чотири роки вона зросте на 15%.

Screamin' Sicilian Line компанії Palermo Villa Inc. також досягла великого успіху, частково завдяки своїм оригінальним смакам, у тому числі Orange Chicken Overload, Buffalo Style Chicken with Becon та Philly Cheese Steak, а також десертній піці, такій як S'mores та Кукі Брауні. За даними IRI, за останній рік продаж бренду збільшився на 24,1%.

І прихильники ананасів на піці можуть порадіти — тільки за останній рік ця начинка, що гаряче обговорюється, була на 76% більше замовлень на піцу.

Також дослідники ринку відзначають, що піца, в якій зазначено кількість калорій на скибочку, працює добре, а кількість заяв про веганську, вегетаріанську та безглютенову піцу зростає в одиницях і доларах.

«Тренд на рослинну основу не можна ігнорувати. Термін «рослинний» останніми роками став популярним у меню, і споживачі шукають все — від м'яса на рослинній основі до піци з великою кількістю овочів, щоб поекспериментувати», — заявили в Dataessential.

Згідно зі звітом, веганська піца на сьогоднішній день є найшвидше типом піци: за останні три роки її меню збільшилося на 187%. Популярність безглютенової піци також зростає: зараз її частка в меню становить 11,4%, а в найближчі чотири роки очікується зростання ще на 27%.

За даними Datassential, коли справа доходить до начинки, 29% споживачів цікавляться альтернативами на рослинній основі, а 37% представників покоління Z та 43% міленіалів цікавляться замінниками м'яса. Суперпродукти, такі як авокадо, капуста і рукола, також є одними з начинок, що швидко зростають.

Загалом Technomic повідомив, що споживачі хочуть більше піци з натуральними інгредієнтами (47%) та органічними інгредієнтами (31%), за якими йдуть вегетаріанські (25%), низьковуглеводні (24%) або безглютенові (24%).