Про це повідомили представники Чайного бюро Шрі-Ланки в рамках прес-конференції «Старт Глобальної кампанії з просування Цейлонського чаю на українському ринку».
«Основна ціль нашої кампанії — підвищити обізнаність українських споживачів, щоб навіть дитина знала, що цейлонський чай має високу якість і приємний смак. Ми інвестуємо в майбутнє, — зазначив директор Чайного бюро Німа Міттраратне. — Також ми будемо просувати наших виробників, які власне і будуть нарощувати продажі та збільшувати свій дохід».
Варто зазначити, що імпорт чаю в Україну за останні роки значно скоротився.
«У 2014 році Україна імпортувала 6,4 тис.тонн чаю, а у 2018 році — 3,3. Поясненням цьому зниження купівельної спроможності населення, адже чай не найдешевший, — говорить консультант Чайного бюро Шрі-Ланки з питань проведення Глобальної кампанії Хасіта Де Елвіс. — Але ми бачимо, що ВВП країни починає зростати, тому впевнені, що українці, а особливо молодь, знову почнуть купувати більше цейлонського чаю».
Для довідки: У вересні 2019 року уряд Шрі-Ланки ініціював Глобальну кампанію по просуванню Цейлонського чаю як національного бренду. Очікується, що до 2021 року нею будуть охоплені 12 основних ринків, включаючи Росію, Україну, Японію, Китай, США, Австралію, Туреччину, Саудівську Аравію, Велику Британію, Німеччину, Чилі та Іран. Планується реалізувати маркетингові та комунікаційні програми як для B2B авдиторії, так і для кінцевого споживача продукту.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua