Компенсація вартості сертифікації є несуттєвою підтримкою для виробників органічної продукції, яким все складніше конкурувати з виробниками традиційної продукції.

Про це розповів комерційний директор ПрАТ «ЕтноПродукт» Андрій Ніколяк під час регіонального форуму «Органічна Україна 2021. Чернігів».

«Вартість оренди землі зростає, і органічним виробникам все складніше конкурувати з аграріями, які сіють кукурудзу, соняшник, тобто високомаржинальні культури. До того ж органічна продукція за рівнем цін не дуже відрізняється від традиційної», — зазначає Андрій Ніколяк.

За його словами, компанія «ЕтноПродукт» займається переробкою продуктів тваринництва, тому має добре налагоджений збут, але виробникам, які займаються виробництвом продукції без доданої вартості, економічно доволі складно.


Для довідки: ПрАТ «ЕтноПродукт» це українсько-швейцарське аграрне підприємство із замкнутим циклом виробництва органічної сільськогосподарської продукції. Поля та ферми підприємства розташовані в Чернігівській області. Компанія має в обробітку близько 4 тис. га органічної землі (пасовища, сіножаті, рілля), утримує близько 1000 голів ВРХ. На молокопереробному підприємстві під Києвом виготовляються органічні продукти харчування під власною торговою маркою «ЕтноПродукт».


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua