Першим продуктом, який отримав маркування державним логотипом України для органічної продукції, став органічний карпатський трав’яний чай від ТОВ «Мольфар Еко», який пропонує у своїх потягах «Укрзалізниця».
Від створення самого логотипа до його першої появи на пакованні органічного продукту пройшло довгих 9 років, протягом яких формувалося законодавство України у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, повідомляє Оrganicinfo.
У вересні 2014 року за ініціативи ГС «Органічна Україна» та Міжнародної благодійної організації «Інформаційний центр «Зелене досьє» Міністерство аграрної політики та продовольства України оголосило конкурс на створення логотипа для маркування сертифікованої органічної продукції в Україні, який сприятиме підвищенню рівня обізнаності населення щодо української сертифікованої органічної продукції.
Всього було отримано близько 170 пропозицій, у конкурсі взяли участь 76 учасників з 11 областей України. Переможницею стала Поліна Макарова, випускниця Харківської державної академії дизайну і мистецтв. Вона поєднала в органічному логотипі два кола жовтого (сонце) та синього (вода) кольорів, а разом ці кольори утворюють зелений листок посередині, що також відображає процес фотосинтезу.
Фінальним кроком на шляху до використання державного логотипа України для маркування органічної продукції став початок роботи Державного реєстру операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції.