Цей рік видався непростим і для українських молочних господарств. Але вони зуміли не тільки зберегти поголів’я та виробничі потужності, але й створювати нові продукти, розширювати ринки збуту і навіть перемагати на міжнародних конкурсах.
Національний сертифікаційний орган у галузі органічної сертифікації «Органік Стандарт» завершив проєкт Organic 22 та визначив рейтинг українських брендів органічної продукції.
До топ-3 виробників органічних молочних продуктів увійшли:
Виготовляють молоко, кефір, йогурт, масло, сметану, сир, сир кисломолочний — загалом бiльше 50 найменувань. ТМ представлена в усіх національних торгових мережах. Продукція давно експортується до Саудівської Аравії, ОАЕ та Йорданії. В грудні 2022 року розпочали експортувати широкий асортимент молочних продуктів до ЄС.
ТМ випускає більше 40 найменувань асортименту органічної молочної продукції: тверді й розсільні сири, йогурти, масло, кефір, ряжанку, кисломолочний сир, пастеризоване молоко різної жирності. Також в асортименті з’явилися органічні напівфабрикати: сирники, ліниві вареники.
Цього року Старопорицький сир Чеддер отримав бронзову нагороду на ProCheeseAwards 2022 — наймасштабнішому сирному конкурсі в Європі.
Територія, де знаходяться виробничі потужності, з 24 лютого до 2 квітня перебувала в окупації. Не було кормів, палива, але ферма продовжила свою роботу, Компанія відновила постачання молока в столицю лише влітку після відновлення мостів через Десну. Зараз підприємство працює майже в довоєнному ритмі.
Для довідки: Проведення рейтингів українських органічних брендів/виробників 2022 організовано Органічною Ініціативою та Органік Стандарт у партнерстві з BrandStory за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).