Олексій Пархоменко, засновник компанії ARKMEN, що займається виробництвом горіхів у шоколаді, ніколи не стояв перед вибором розпочинати власну справу чи бути найманим працівником, тому що завжди знав, що має робити щось своє. Саме тому, не закінчивши університет, у 19 років він і розпочав невеличкий бізнес із переробки волоського горіха.
«Все почалося із купівлі турецької лінії з переробки горіха. Ми брали цілий грецький горіх, лущили, чистили, фасували і сортували його. Таким чином заробляли на послузі очищення горіху, — розповідає для AgroPortal.ua Олексій. — У нас уже сформувалась база постійних клієнтів, і процес був налагоджений, проте завжди хотілося займатись чимось більш цікавим та креативним».
Із часом у ARKMEN почали пробувати виготовляти різні снеки з грецького горіха. Першими продуктами, які запустили у продаж, були смажені волоські горіхи зі смаком червоного перцю, васабі та сиру, які продавалися в пластикових стаканчиках. Але цей проект не відповідав цінностям здорового харчування, тому Олексій вирішив зосередитися на солодкому сегменті.
«Сьогодні наш асортимент складається з трьох позицій, а саме — Nutem та два види Nutti. Nutem — це батончик, до складу якого входять грецький горіх, карамель на основі меду і молока, печиво та шоколадна глазур. Одним словом, все найсмачніше, і на весь батончик всього лиш 1,5 грама цукру. Nutti — це смажені волоські горіхи в чорному або білому і молочному шоколаді. Всі продукти, які ми використовуємо для виробництва наших солодощів, органічні, пройшли ретельну перевірку та мають сертифікати якості, що відповідають міжнародним стандартам», — розповідає засновник ARKMEN.
Сьогодні продукція ARKMEN представлена приблизно в 500 точках по всій Україні. Це мережі екопродуктів, наприклад «Еко-лавка», мережеві супермаркети «Велика Кишеня», заправки ОККО, а також локальні супермаркети, кінотеатри, приватні кафе, аеропорт Бориспіль.
«Коли наш продукт потрапляє на полиці магазинів, кафе, виникає наступна перешкода — люди не знають, що то таке і з чим його їдять. Саме тому нам дуже важливо збільшувати пізнаваність бренда. Мільйонних бюджетів на рекламу в нас немає, тому обходимось тим, що маємо: ми беремо участь в усіх можливих ярмарках, фуд-маркетах, фестивалях; проводимо дегустації на точках продажу; і звичайно, соціальні мережі, адже це просто-таки революційний інструмент для бізнесу», — ділиться власним досвідом Олексій.
Вартість продукції ТМ ARKMEN визначається безпосередньо менеджерами точок збуту, наприклад, на заправках ОККО ціна за тубус з горішками складає 54 грн, а в аеропорту Бориспіль сягає 100 грн. Проте через Інстаграм чи на ярмарках тубус можна придбати за 40 грн, батончик — за 20 грн.
Основна мета компанії — використовувати потужності виробництва з наявних позицій на 99,9%. А це 3 000 батончиків і 6 000 тубусів на день. У планах в Олексія розробка нових категорій — печива, вагових товарів.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua