Насичення ринку новими продуктами та смаками змушує бренди фантазувати на повну. Адже, як показує досвід, що незвичайніший продукт, то більше він привертає увагу споживачів.
Пропонуємо підбірку останніх новинок у харчовій індустрії, які здивують навіть найвибагливішого гурмана.
Бекон уже давно є основою ранкового прийому їжі, але пластівці зі смаком бекону — це дещо незвичне. Бренд Cinnamon Toast Crunch компанії General Mills об'єднався з Hormel Black Label Bacon, щоб випустити лімітовану серію пластівців, які поєднують їхній класичний смак із димним ароматом бекону.
Виноград із різними смаками не є новиною. Але британський супермаркет Co-operative Group все-таки зумів здивувати усіх своїм виноградом зі смаком Мохіто. Такий виноград має легкий присмак лайму, що дозволяє споживачам насолоджуватися смаком Мохіто без докорів сумління, адже він не містить алкоголю.
Не лише виноград може передавати смак улюблених алкогольних коктейлів. Бренд Pop Works компанії PepsiCo об'єднався з Malibu, щоб випустити лімітовану серію попкорну, натхненного коктейлем Піна Колада. Хрусткі пухкі трикутники з ароматами ананаса і кокоса нагадують класичний напій.
Компанія DolCas Biotech випустила на ринок шоколад із додаванням рибного колагену, який є не стільки смаковою новинкою, скільки інновацією в галузі здоров'я. Багато споживачів відчувають «втому від таблеток», але все одно прагнуть піклуватися про своє здоров'я, тому цей продукт є смачнішою альтернативою традиційним колагеновим добавкам.
Компанія Campbell’s Chunky в межах співпраці з Pabst Blue Ribbon випустила два смаки супу з додаванням пива. Лінійка включає суп із сиром, картоплею, чорізо та пивом, а також із чилі, яловичиною, беконом, пивом і квасолею.
Компанія Magnum випустила на ринок Ібіци морозиво з ківі та лимоном, яке світиться в темряві. Воно містить лише 77 калорій і призначене для тих, хто хоче залишатися бадьорим, не вживаючи алкоголь.
Бренд снеків Rewind представив кукурудзяні чипси, які мають смак дев'ятивольтової батарейки. Основна мета — викликати у споживачів ностальгічні спогади. Виготовляються такі чипси з суміші лимонної кислоти, бікарбонату натрію та мінеральних солей, які відтворюють металевий присмак.
Компанія Heinz об'єднала зусилля зі Smoothie King, щоб створити новий напій. Смузі Heinz Tomato Ketchup Smoothie поєднує солодкий сорбет з асаї, свіжий яблучний сік, полуницю, малину і, звичайно ж, томатний кетчуп. Цей напій рекламується як перший у світі смузі на основі кетчупу.
Flavour Bombs створив для зайнятих кухарів кульки, які усувають необхідність нарізати, подрібнювати або перемелювати інгредієнти. Кожна порційна бомбочка поєднує трави, спеції, цибулю, часник, томати й ароматичні корінці, завдяки чому можна легко відтворити автентичні страви з різних кухонь світу — достатньо лише додати та перемішати. До того ж вони мають тривалий термін зберігання.
Компанії Oddfellows і Frida об'єдналися, щоб випустити лімітовану серію морозива під назвою «Грудне молоко». Морозиво створене, щоб відтворити смак і поживну цінність грудного молока. У ньому збережено подібний склад поживних речовин, але виготовляється воно за традиційними методами.
AgroPortal.ua за матеріалами Foodbev.com