В Україні ситуація на ринку свіжих молокопродуктів у лютому, як мінімум, не погіршилась.
Падіння продажів не відбувається, повідомляє «Інфагро».
«Варто зауважити, що конкуренція зростає, і оператори вже активніше починають боротися за «полицю». В той же час базові ціни ніхто не знижує, більше того, на деякі товари вони продовжують зростати», — пояснюють експерти.
І додають, що в попередні роки на Масляну зазвичай суттєво збільшувались продажі сметани та свіжих сирів. Цього року Сиропусний тиждень не буде таким, як раніше, але все-таки певне збільшення обсягів реалізації свіжих молокопродуктів відбудеться.
«В кінці лютого почнеться Великий піст, і виробники прогнозують зменшення продажів. У цей час прийдеться частіше вдаватися до різних промоакцій, щоб утримати обсяги реалізації», — прогнозують аналітики.
Що стосується зовнішньої торгівлі, то 2023 рік почався зі збільшення експорту свіжих молокопродуктів та скорочення їх імпорту. Найбільший обсяг свіжих молокопродуктів надходить в Україну з Польщі (67%). Серед країн-імпортерів за обсягом закупівель лідирує Молдова (80%).