Про це повідомив директор компанії «ХІПП-Ужгород» Дмитро Панков під час Fruit&Berry Zoom в рамках ініціативи «VTrade Фрукти і Ягоди», що впроваджують програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) та асоціація «Ягідництво України».
«Якщо ми говоримо про дикороси, то ринок за 5 років змінився, з’явилося багато маленьких холодильничків, які почали впливати на закупівельні ціни. Також цього року я побачив, що заготовачі почали диктувати ринок», — ділиться спостереженнями Дмитро Панков.
N.B. Виробник: Найбільшим каналом збуту для заморожених ягід залишається HoReCa
За його словами, цьогоріч тричі змінювалося експортне законодавство, і останнє — з 1 вересня ввели електронну систему декларування.
«Тому на сьогоднішній день свіжий гриб не возять через Польщу, адже там потрібно відстояти чергу 3-4 дні», — зазначає Дмитро Панков.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua