Про це розповів співвласник RockBurgerBar Сергій Багненко під час конференції «Сучасне плодоовочівництво».
За його словами, тема використання локальних продуктів у ресторанах дуже актуальна.
«Локальний продукт для ресторанів — це не тільки порятунок при сьогоднішніх цінах на імпорт, але і тренд. Сьогодні наші клієнти спробують незвичайні овочі, фрукти в ресторані, а завтра вони будуть шукати ці продукти в супермаркеті або на ринку. Це своєрідне просування вашої продукції», — зазначає власниця ресторану «Клюква» Юлія Боровик.
За її словами, співпраця дрібних виробників і рестораторів — це експеримент, але виграє той, хто ризикне першим взяти участь у ньому. Ресторани потребують регулярних поставок набору плодоовочевої продукції в невеликих обсягах — це завдання підгрупі дрібних виробників.