Чистий обсяг продажів Corteva, Inc. у січні-червні 2022 р. зріс на 11% порівняно з попереднім роком і досяг $10,85 млрд.
Органічні продажі зросли до $11,19 (+14%), говориться у повідомленні компанії.
Чисті продажі насіння зросли на 3%, а органічні — збільшилися на 6% порівняно з минулим роком, водночас помітне зростання в регіоні EMEA частково компенсується скороченням посівних площ під кукурудзою та обсягів виробництва ріпаку в Північній Америці.
Ціна зросла на 7% у всьому світі завдяки продовженню реалізації стратегії компанії «ціна за цінність» та відшкодуванню вищих виробничих витрат.
Чисті продажі засобів захисту рослин зросли на 24%, а органічні продажі збільшилися на 28%, в першу чергу за рахунок Північної і Латинської Америки. Зростання обсягів було зумовлене проникненням нових продуктів, включаючи EnlistTM і гербіцидів ArylexTM, фунгіциду OnmiraTM, а також високим раннім попитом у Латинській Америці. Підвищення цін компенсувало зростання витрат під впливом інфляції у всіх регіонах.
Дохід по ЗПБО та прибуток на акцію (EPS) від діяльності, що триває, склали $1,58 млрд і $2,16 за акцію в першій половині 2022 р. відповідно. Операційний показник EBITDA склав $2,76 млрд, що на 17% більше, ніж у попередньому році, завдяки ефективному виконанню цінової політики та зростанню обсягів у всіх регіонах, а також діям щодо підвищення продуктивності, частково нівельованими інфляцією та несприятливими валютними курсами. Операційний прибуток на акцію був $2,61, що на 19% більше, ніж попереднього року.
Менеджмент підвищив прогноз чистої виручки та прибутку на весь 2022. Очікується, що чисті продажі становитимуть $17,2-17,5 млрд, а операційна EBITDA — від 2,95 до 3,1 млрд доларів. Очікується, що операційний прибуток на акцію перебуватиме у діапазоні $2,45-2,60.
Компанія оголосила про збільшення дивідендів у річному обчисленні приблизно на 7% у третьому кварталі, що відображає постійну зосередженість на поверненні капіталу акціонерам.