З початку війни виробництво бренду «Поліська Комора-степка» припинило повністю свою роботу, а його власник 25 лютого пішов добровольцем до лав ЗСУ. І вже будучи на передовій та захищаючи Київщину від окупантів, прийняв дуже складне рішення — відновити роботу свого підприємства.

Про це AgroPortal.ua розповів власник ТМ «Поліська Комора-степка» Григорій Ляхович.

«Відновивши виробництво, я зміг не лише безпосередньо воювати з орками, але й економічно не дати путіну розвалити нашу державу. З прибутку забезпечую свій підрозділ за можливістю всім необхідним», — розповідає Григорій Ляхович.

За його словами, підприємство фактично розпочинає працювати з нуля, без ринку збуту в Україні, який був знищений війною. 

Григорій Ляхович, власник ТМ «Поліська Комора-степка»

«Але ми не опускаємо руки й продовжуємо працювати, шукаємо шляхи реалізації нашої продукції на експорт, можливо, через грантову допомогу. Бог допомагає тим, хто працює. Сировину продовжуємо купувати у фермерів за договором, реалізовуємо продукцію через «Нову Пошту» нашим поціновувачам та деяким ресторанам»

Григорій Ляхович, власник ТМ «Поліська Комора-степка»

За словами Григорія Ляховича, друзі та небайдужі українці, які об'єдналися в боротьбі проти агресора, рекламуючи та купуючи продукцію ТМ «Поліська Комора-степка», допомагають швидше вибити ворога з української землі.


Тетяна Ярмоленко, AgroPortal.ua

Денис Суховій про хлібну економіку та маркетинг, і в чому феномен паляниці Денис Суховій про хлібну економіку та маркетинг, і в чому феномен паляниці

Собівартість хлібобулочних виробів після 24 лютого зросла на чверть, тоді як кількість покупців та бажаючих придбати хліб у пекарні значно зменшилась. 

Бізнес на хуторі: масло гхі, крафтовий сир та павловнія Бізнес на хуторі: масло гхі, крафтовий сир та павловнія

Львів’янка Юлія Малекс із чоловіком чотири роки тому кардинально змінили своє життя — з культурної столиці України переїхали на закинутий хутір, в якому залишилося лише кілька будинків.

Мультимедіа