Темпи зростання продажів свіжих молочних продуктів помітно впали.
Про це говориться у повідомленні «Інфагро».
«Очевидно, збільшення продажів стримує хоч і повільне, але зростання цін. Проте бажаючі збільшити реалізацію мають таку можливість за рахунок акцій», — зазначають експерти.
Незважаючи на зниження темпів зростання продажів, виробники мають намір і надалі піднімати ціни на свої продукти, пояснюючи це збільшенням вартості сировини. Проте суттєвого подорожчання все ж таки бути не повинно, прогнозують спеціалісти.
«Хоча оператори і хваляться непоганими продажами свіжих молокопродуктів, показники зараз кращі лише порівняно з літніми місяцями. Насправді ж у цілому споживання продуктів цієї категорії залишається відсотків на 18 меншим за торішній рівень», — підрахували в «Інфагро».
У жовтні зростання виробництва свіжих молочних продуктів, скоріш за все, зовсім припиниться. У операторів буде також менше можливостей використання акційних розпродажів, вважають аналітики.