Всі головні новини агроринку на
📲 Телеграм-каналі
Ринок свіжих молокопродуктів у лютому був малоактивним через слабкий попит, обумовлений черговою хвилею пандемії, вимушеними затяжними «канікулами» в школах та університетах. Крім того, споживачі почали більше економити.
Про це йдеться у повідомленні «Інфагро».
«Виробники не мають наміру стимулювати продажі особливими акціями і тим більше зниженням базових цін. Більшість із них продовжує намагатися збільшити ціни на свою продукцію», — пояснюють експерти.
Провідні гравці ринку свіжих молокопродуктів у середині лютого виставляють основні позиції за такими цінами:
«Багато операторів сподіваються, що у другій половині лютого торгівля свіжими молокопродуктами активізується. Пік хвилі пандемії ніби минає, та й у період Масляної виручка зазвичай збільшується», — додають спеціалісти.
У зовнішній торгівлі цільномолочною продукцією кардинальних змін немає. Експорт залишається лише на рівні 1,5 тис. т. Основні покупці української свіжої молочної продукції — Молдова (48%) і Грузія (37%).
«Імпортна свіжа молочна продукція надходить із Польщі (59%), Німеччини (13%), Бельгії (12%) та Білорусі (9%)», — констатують експерти.