Як повідомили ініціатори проведення дослідження — Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), дана робота дає повну картину динаміки ринку, його проблем і можливостей, розвіює міфи про органічне виробництво, які гальмують розвиток галузі.
Дослідження провели спільно три проекти, які діють на органічному ринку України: сертифікаційний орган «Органік Стандарт», навчальний і консультаційний проект Organic Business School та Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).
Видання складається з двох частин: фактичні цифри та виміри ринку від «Органік Стандарт» (обсяг ринку, кількість виробників, обсяг виробництва по різних культурах, обсяг експорту); аналіз даних від досвідчених практиків ринку, експертів та кількісне опитування операторів ринку, які провели та зібрали Organic Business School та UHBDP.
Повну версію матеріалу читайте в нашій рубриці ORGANIC STYLE.