У хлібопекарській галузі зростає конкуренція

28 жовтня 2024, 13:20 554

Завдяки тому, що хлібопекарські підприємства розширюють асортимент, оновлюють технології, засоби виробництва, є підстави вважати, що українська продукція знайде своє місце на зовнішніх ринках. Відповідно, це є перспективною зміною для борошномельної галузі.

На цьому наголосив заступник генерального директора ТОВ «Хлібні інвестиції» Олександр Тараненко під час форуму «Зерно і переробка: розвиток попри війну – 2024». 

Також підприємства розширюють географію продажів хлібобулочних виробів і на внутрішньому ринку. 

«Насамперед це завдяки тому, що конкуренція загострюється, ємність внутрішнього ринку зменшується, і ми вимушені шукати нові регіони всередині України для реалізації продукції. І тому тут, як кажуть, виживає найсильніший», — зазначив Олександр Тараненко. 

Він додав, що водночас серед хлібопекарських підприємств спостерігається тенденція до розширення асортименту хліба та збільшення терміну зберігання продукції.


Вікторія Полевик, AgroPortal.ua