В Україні зростає споживання безалкогольних напоїв. Покупець частіше обирає безалкогольне пиво. Саме ця категорія, порівняно з 2022 роком, зросла на 50%.
Про це розповіла віцепрезидентка з продажу Carlsberg Ukraine Олена Мішкіна під час дискусії на New Food Summit 2025.
За її словами, категорія безалкогольного пива зростає через те, що люди не хочуть споживати алкоголь, аби не сп’яніти, і хочуть продукт, який за смаком нагадує пиво.
Тенденціями на ринку є алкогольні бренди, які випускають безалкогольні варіації. У сегменті Carlsberg такі варіації займають майже третину від продажів усього бренду — це шалене зростання, зазначила Олена Мішкіна.
Вона також підкреслила, що вода найбільше користується попитом серед населення. Крім того, солодкі газовані напої люди споживають валово, хоча вони не вважаються продуктами здорового харчування, але 90% купують їх щоденно.
Решта напоїв, наприклад, функціональні — комбуча, енергетики та інші, менш популярні за воду, але дана ніша розвивається досить стрімко.
Вікторія Полевик, AgroPortal.ua