Виробники свіжих молочних продуктів у березні були досить активними.
Попри підняття цін, вони змогли навіть збільшити обсяги реалізації, повідомляє «Інфагро».
«Існує ще «базарна» пропозиція молока, сметани, кисломолочного сиру, але ця ніша невпинно звужується, і її впевнено заповнюють заводські позиції. Це, напевно, головна причина успіху виробників свіжих молокопродуктів. Тому й не буде дивним, якщо вже поточного року виробництво певних видів свіжих молокопродуктів наблизиться до довоєнних показників», — зазначають фахівці.
І підкреслюють, що зростання продажів відбувається, незважаючи на суттєво меншу кількість потенційних споживачів через втрату територій із населенням, через масову міграцію і не надто великі доходи українців.
Аналітики вважають, що у березні заводи могли виготовити свіжих молокопродуктів на 11% більше, ніж в аналогічний місяць минулого року, але все ще на 12% менше порівняно з березнем 2021 року. Далі розрив показників із довоєнним періодом продовжить зменшуватись.
«Незважаючи на суттєве подорожчання сировини, поступове підняття цін дозволило не втратити прибутки. Тому надалі базові ціни на таку продукцію, якщо і будуть збільшуватись, то несуттєво», — прогнозують експерти.