Про це AgroPortal.ua повідомив директор з розвитку бізнесу ТОВ «Укролія» Юрій Шевченко.
«Ми розраховуємо поступово починати поставки органічної продукції в ті країни, де вже представлена традиційна соняшникова олія виробництва «Укролія». Загалом ми орієнтуємося освоювати ринок під своїм брендом ТМ Garna Оrganica, проте не виключаємо можливості оптових поставок органічної олії наливом великим споживачам», — зазначає Юрій Шевченко.
За його словами, за ємністю ринку найбільш затребуваною така продукція буде в США і країнах Євросоюзу. Перші експортні поставки органічної продукції вже були здійснені в Нідерланди, Францію і Швейцарію. За рік «Укролія» продала 400 т органічної високоолеїнової соняшникової, 500 т органічної традиційної соняшникової олії та 1500 т органічної соняшникової макухи.
«Окрему увагу ми приділяємо можливості організації в найближчій перспективі поставок органічної олії в Азію. Це і Близький Схід, і Китай, і Японія, а також ринки Канади й Австралії. Щоб вийти на вищевказані ринки зі своєю органічною продукцією, ми проходимо процес сертифікації. Ми не встановлюємо для себе межі — готові реалізовувати свою продукцію по всьому світу. Сьогодні Україна, як один із найбільших експортерів соняшникової олії, підтримує світові тренди і додатково відкриває ринок органічної продукції», — зазначає Юрій Шевченко.
Повну версію матеріалу читайте в нашій рубриці ORGANIC STYLE.
людмила Лебідь, AgroPortal.ua