Про це AgroPortal.ua повідомив директор з розвитку бізнесу ТОВ «Укроолія» Юрій Шевченко.
«Ми органічні» — це перший в Україні проект у сегменті органіки, який дає можливість дітям шкільного віку та студентам зрозуміти всю важливість споживання органічних продуктів. Ми готові до конструктивної взаємодії з усіма представниками органічного напряму й тими, хто поділяє озвучені принципи та цінності», — наголошує Юрій Шевченко.
За його словами, український органічний ринок наразі знаходиться на стадії становлення, і за 15 років кількість компаній, що виробляють органічні продукти, в Україні зросла з 30 до 400.
«Відповідний український ринок випереджає за темпами розвитку загальносвітовий: світовий зростає в середньому на 8-10% на рік, а український — на 15%. Вітчизняний ринок, безумовно, перспективний, але на сьогодні його ємності недостатньо для охоплення всього внутрішнього органічного виробництва. Саме тому близько 70% української органічної продукції експортується за кордон», — зазначає Юрій Шевченко.
Повну версію матеріалу читайте в нашій рубриці ORGANIC STYLE.
Людмила Лебідь, Agroportal.ua