Під ТМ Golden Ukraine у європейських супермаркетах уже продаються два продукти — батончики та олія. Незабаром у мережі зайдуть сухі сніданки та мюслі українського виробництва.
Про це розповіла засновниця ТМ Golden Ukraine Олена Кайджен під час завершального заходу у 2023 році програми «AgriSales B2B: Продукти переробки зернових, олійних та бобових», який відбувся у грудні в Києві.
До кінця 2024 року Олена Кайджен планує створити портфель продуктів на 10-15 позицій для продажу в Німеччині, Нідерландах та Польщі.
За її словами, перед виходом на зовнішні ринки виробникам продукції варто ретельно їх дослідити, мати на увазі, що експорт потребує значних інвестицій — час, людські ресурси, певне обладнання.
«Пам'ятайте, що ритейл хоче знати все про ваш продукт, отримати конкретну пропозицію та чіткий розрахунок (де потрібно вказати потенціал компанії, її можливості, фасування, сертифікацію), маркетингові матеріали мають бути викладені мовою покупця. На ринку важливо бути конкурентними за якістю та ціною», — зазначила Олена Кайджен.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua